Tufft

Varför är det så att så fort man verkligen vill någonting så är det något annat som säger stopp. Mycket tankar i mitt huvud nu och helst av allt skulle jag bara vilja åka iväg och slippa allting. Gömma mig tills allting blir bra igen. Träffat fel människa vid fel tillfälle gör att det påverkar livet ganska mycket nu och många tankar som snurrar. Är detta verkligen rätt? Tänk om det händer något där nere? Det är ju faktiskt ett halv år? Men vill man ska kan man eller hur? Det så jag ska försöka tänka iallafall, det finns ju faktiskt flyg så åk och hälsa på honom för guds skull. 
 
Idag är det just många känslor, ingenting vill riktigt vara på min sida.
Men imorgon är en ny dag right? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0