New

Shopaholic som jag är så klickade jag hem denna fina klänningen från Nelly igår. Längtar verkligen till sommaren nu så jag får börja använda den med ett par lägre skor eller varför inte de jag la upp i förra inlägget? Ska försöka ta en bild på den när den kommit fram om jag kommer ihåg och hinner.


Zara lyckas då alltid

Hur snygga är inte dessa skorna från Zara? Jag dör typ, helt och hållet min stil! Så fint tillsammans med en klänning en sen sommarkväll. Ska absolut åka och pilla lite på dom.


Plugg, plugg och plugg

Sitter här med datorn och böckerna i högst hugg. Hade nämligen tänkt att göra klart en svenskauppgift som ska in på fredag idag så jag hinner få lite ledigt, smart va? så mycket ledigt blir det tyvärr inte, ska läsa ut en bok och skriva en romananalys till nästa vecka och jag har läst ca. 100 sidor av 500. Men jag antar att jag får skylla mig själv som valde en sådan lång bok. 
 
Idag är förövrigt en bra dag, varför vet jag inte den bara är det och det är väl underbart. 
 
P.s första bilden som jag har tagit med photo booth, eller inte första men första som åkte upp här på bloggen.  

Gummistövlar

Idag har nästan all snö smällt och det som finns kvar är bara slask och då passade jag på att ta fram mina gummistövlar så att jag inte skulle bli blöt om fötterna. Annars har jag på mig ett par jeans från Gina, skjorta från abercrombie & fitch och rosa tröja från Monki. Kläderna syns inte så bra då det fick blir en snabb bild i väntan på bussen.


Låter bilden tala för sig själv


Trött på allt det kalla

Kan någon snäll lite själ låta mig gå i ide och väcka mig när det är varmt ute. Fryser vart jag än går och min händer är nästan alltid kalla. Vill ha sommar och sol, kunna gå i bara ben och solglasögon. 
 

Två nya

För någon dag sedan beställde jag två tröjor från Nelly som jag hade tänkt matcha till min nya kjol som jag köpte innan jul. Självklart ska ni få kort när de väl har kommit fram men tänkte bjuda på två smygtittar.

Bilderna är väldigt dåliga då jag fotat med min telefon på datorn.. Men det kommer bättre sen!


Oliva Palermo

 
Oliva Palermo, så fruktansvärt snygg!! Förövrigt får hon mig att vilja införskaffa massa ballerina skor till sommaren och bara dom tillsammans med lätta och tunna kläder. Min absoluta favorit av dess bilder är nummer 3. Allting ser riktigt bra ut tillsammans och jag hade kunnat tänka mig att se ut så en sommardag här i Sverige. 

RSS 2.0