Jobba, äta sova

Det är vad mitt liv består av just nu så ni får ha tålamod med bloggen det blir bättre. Kram på er alla!!

Dags igen

Idag spelar Sverige mot England i em och den matchen ska jag se hos familjen Martinsson. Jag har tippat på att England vinner med 1-0 men det är bara för att jag tror att England vinner alltihop. Hur tror ni matchen går ikväll?

Annars idag har jag hjälpt till hemma jätte mycket! Lagat mat, städat och allt de där tråkiga när jag egentligen bara vill vara ute och inte göra någonting. Men nu har jag gjort en god gärning och underlättat för mamma och pappa (duktig tjej). Nu är det dags att bege sig.


Ben & Jerry

Idag har jag sovit länge och sedan inte gjort någonting, helt underbart. Åt även glass med min lillebror och tittade på film. Det var mysigt det med. Nu är det dags att bege sig iväg till Tranemo för kalas.


Last night

Igår var det en underbar kväll med helt otroligt Goa vänner. Vi grillade, pratade, dansade, spelade fotboll, sjöng och bara hade det allmänt mysigt. Det var nästan ljust ute när jag var hemma så det blev en lång natt. Eftersom att karolis skulle åka tillbaka till Litauen under sommaren så fick han en liten avskedspresent av oss tjejer.


Still there is hope


Gekås

Beger mig till gekås med dessa godingar för att handla det som behövs till peace & love. Inte så jätte långt kvar nu. Och ni kan ju bara tänka er hur fett det kommer att bli.

Senare ikväll blir det även grillning med ett härligt gäng. Vi ska säga hej då till våran kompis som åker hem till Litauen nu under sommaren. Hoppas på en mysig dag och kväll.


Nu kör vi!!

Heja Sverige!!

Får bli en söt bild på Clara som är den som har fått på sig mest blå gula kläder.

Heja, heja, heja!!!


Johnny Depp


Skor

Här är ett par av de skor som jag har beställt. Ska behålla dom och hoppas att jag kan få lite användning av dom i sommar.

Det är lite dålig uppdatering nu jag vet men det är lite mycket just nu och det är svårt att veta hur mycket man ska dela med sig av. Men det blir bättre snart.


Just nu


3-0

Förresten så vann Örby matchen igår med 3-0, riktigt bra jobbat. Nu är dom i semifinal och skulle möta något lag som jag ej kommer ihåg. Hoppas att dom vinner och tar sig lika långt som vi gjorde förra året. Vi kom till final men förlora fast den fick vi ett fri pass och fick spela en SM match också.

Efter matchen åkte jag med till Emma och åt gott och sen blev det massa gossip girl tittande.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3379263/images/2012/pic_205790147.jpg" class="image">


Student

Idag tar alla treor studenten och jag är bara lite avundsjuk!! Jag vill också ta studenten! Bara få stå där uppe och hoppa och ha den bästa dagen i hela livet. 2 år säger jag till mig, om 2 år då är det jag som står där och bara lever livet. Kan ni fatta hur kul det kommer bli eller? Kan knappt bärga mig.

Ska iallafall dit och kolla nu när alla springer ut. Och bli lite mer avundsjuk.


Öxnevalla - Örby

Idag är det DM match för 96/97 orna i mitt lag. Dom ska spela mot Öxnevalla och jag hoppas verkligen att dom vinner. Det är ju hyfsat väder också så det blir roligt att titta och man kanske inte fryser så mycket.

Är det inte sjukt att det är kallt ute och det är juni!! Det är ju nu det ska vara sommar så man kan vara ute i shorts och linne utan att frysa men icke. Det kommer väl hoppas jag.


Klädställning

Nu är det äntligen färdigt. Idag har jag satt ihop min klädställning helt själv. Blev faktiskt riktigt nöjd när allt var klart. Klädställningen och galgarna är från Ikea. Det enda som behövs nu är lite nya kläder som jag kan hänga upp där.


Nya skor

När man sliter ut ett par fotbollsskor så är det dags att köpa ett par nya. Det har jag gjort idag. De flesta tycker säkert att det är lite tråkigt för jag har köpt ett par precis likadana som jag hade innan. Det är ett par adidas copa mundial. Jag bara älskar dom. Har du en gång börjat använda dom så är du fast.

Jag har även köpt min klädställning och galgar så den ska ni få kort på när den är på plats och jag har fått ordning. Det ska bli så fint i mitt rum nu.

Längtan är även stor till peace & love nu!!


Längesedan

Var ett tag sedan som skrev här nu. Men det har varit fullt upp. Jag har varit inne och fikat på viskan och pratat om vad vi behöver ha med oss till peace & love, varit hos farmor och fikat (väldigt mycket fika nu). Sen i helgen så var var vi hos en i klassen. Denna vecka ska jag bli bättre på att uppdatera men det är ju snart sommarlov!! Bara idag kvar för imorgon ska vi spela brännboll.

Hoppas att bilderna kan berätta lite mer om min tid det senaste.


RSS 2.0