Forever Young

Fick denna bilden av Matilda igår och hon tyckte att den stämde in på våran sommar och det har hon verkligen rätt i. Åh, vad jag gillar livet just nu. Plus är riktigt sugen på att göra något galet.


Jensens

Igår ikväll åkte jag in till Borås tillsammans med Matilda och Fanny. Vi gick och åt på jensens och jag kan ju säga att jag har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Men är man ute och äter så är man.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var verkligen behövligt. Dom är så underbara mina tjejer. Vi bad även Fanny att hon skulle titta bussar och det var ingen bra ide. Så det slutar med att vi får sitta ute och vänta i två och en halv timme. Det var ju lite lagom små kyligt om man säger så. Men det är ju en upplevelse det med.

Nu snart ska jag och Emma ge oss iväg på en pw. Ska bli skönt att prata med henne nu för det var ett tag sedan.


Så mycket tankar


Ikväll kör vi

Rubriken säger allt!! Jag skulle tagit en lugn helg med det gick inte alls bra, när
Man blir bjuden kan man ju bara aldrig sägs nej. Så här sitter jag i hyssna och undrar hur jag ska komma hem. Men är inte det lovet också? Jag älskar det om vi ska säga så!!


Words


Snabba cash 2

Först och främst kanske man skulle ha sett ettan precis innan och inte typ två år innan så att man kommer ihåg den. Den var lite seg och jag förstod inte allting under filmen. Men det som får mig mest att reagera är att det är ju faktiskt sånt som händer här i Sverige där vi bor. Den är ju bra om man gillar just den här typen av filmer där man skjuter folk och verkligen dödar dom brutalt. Själv kan jag tycka att det är lite otäckt och det var några gånger som jag hoppade till i stolen och höll för ögonen.

Men med bra sällskap så gör det ingenting att bion inte var så bra. Det var jag Matilda och Fanny som åkte in, jätte mysigt verkligen. Och ett plus när man är på bio på vardagar är att man har en anledning till att äta godis.

Next up spanska!


Bäst just nu


Movie time

Mot Borås för att gå på bio med Matilda. Alla andra tjejer fick förhinder eller hade ont om pengar så då blev det bara vi två . Snabba cash 2 är det som vi ska gå på och den verkar sjukt bra. Är det någon av er som har sett den?

Ni får ett inlägg senare om hur den var.


Vinst

En härlig vinst för Sverige blev det trots allt. Men en sak som jag stör mig på när dom spelar basket att det är aldrig tyst. Alla ska hålla på att skrika och klappa för att störa det andra laget, man blir så trött i huvudet. Men vinst är alltid vinst och det är bra för Sverige.

Nu är det dags att sova, godnatt på er!


Basket

Körde på en chansning och åkte till Borås och hoppades att det skulle finnas biljetter kvar till kvällens basketmatch. Och tur hade jag allt så nu sitter jag här i Boråshallen och väntar på att matchen ska börja. Ni får uppdatering vad det blev sen.


One teaspoon

Dör för denna känningen! Tyvärr är prislappen lite för hög för en vanlig student. Men den är så jävla snygg!! Har varit inne och provat den flera gånger så någon gång ska den bli min.


Skolan

Nu när skolan har börjat så känns det som att jag inte har haft något sommarlov. Men har varit ett riktigt bra sommarlov ändå. Alla vänner går tillbaks till den vanliga vardagen, Fanny flytten tillbaks ner till lund. Men det känns som att det kommer bli ett bra år.

Jag och Fanny på första bilden och sen andra bilden är något som jag ska leva på detta året.


Göteborg (skulle laddats upp för ett tag sedan)

Varit i Göteborg hela dagen. Gått och tittar på lite olika museer, fikat och bara umgåtts. Vi var där inne med skolan med sen bestämde jag mig för att stanna kvar lite längre och ta en fika med Mats/Tildus eller Matilda som hon egentligen heter. Det var riktigt mysigt, har fått henne att spendera lite pengar också.

När jag kom hem vid halv nio ungefär stack jag och lillebror ut på en liten löprunda. Helt sjukt att man får för sig att dra ut och springa men det är fruktansvärt skönt nu efteråt.

Godnatt på er.


Farmor

Idag när jag vakna bestämde jag mig för att ta en promenad och hälsa på min farmor. Jag ringde och ringde för ett svar så att jag säkert skulle veta att hon var hemma men som vanligt svara hon inte. När jag väl kom fram var hon ute i trädgården och vi satte oss och fika. Min farmor är verkligen den bästa som finns!!

Vi gick en liten promenad och plockade lite blåbär, visserligen tröttna jag ganska så fort men vi fick nog ihop en och en halv liter iallafall. Nu är det dags för match mot kabel åttio. Vi hörs sen.


Klockor

Har ett tag nu funderat på att jag vill ha en klocka. Tycket att det är snyggt med en klocka på armen och den ska vara ganska stilren. Jag har tittat runt nu ett tag men kan inte riktigt hitta någon som säger det här wow. Sen kom ju den dagen då jag och Fanny snackade om klockor och hon har hittat en från Daniel Wellington och då kunde ju inte jag låta så jag gick också in och tittade och fastnade för en klocka där. Grejen är den att det rellativt billig för att var en snygg klocka.
 
Nu vill jag veta lite vad ni tycker, borde jag köpa denna klocka eller fortsätta leta? 
 
    
 
Grejen med den här klockan är att jag kan inte bära kläder som inte passar till rosa och blått utan det måste ju gå i stil med varandra. 

Peace and love

På tåget, första kvällen och dada life. Bara de tre första bilderna säger att det var grymt!
Rebecka och fiona körde gärnet och vi dansade helatiden. Dom tjejerna är gryma! Hoffmaestro var riktigt bra dom också och då var det så sjukt att vi blev typ mosade. Alla bara körde, det var sinnes!!
Träffade även Andreas, Angelica och Jockiboi. Alltid roligt att träffa såna som man känner igen. 
SER NI? Ser ni vem det är?? RIHANNA!! jag har sett Rihanna och jag är så grymt glad för det. Hon har liksom alltid varit min lilla idol. 
 
Alla bilder är tagna med mobilen för jag ville inte ha med mig min kamera ifall någon skulle få för sig att sno den. Hoppas ni har överseende för det. 
 

Förlust

Har varit iväg och spelat match för första gången efter sommar uppehållet och det blev förlust med 3-0. Alltid surt att förlora men ny match på tisdag och nya tag då.

Emma och Erika på väg till matchen, då var det lite gladare miner än vad det var på hemvägen kan jag säga.


Mot Varberg

Igår var det en mycket lyckad kväll hos Elin men mycket skratt och gött folk. Nu ska jag bege mig mot Varberg och till stugan. Ikväll kör vi på spontant så vi får se vad som händer. Men det brukar ju oftast bli bäst då.

Hoppas ni får en lika bra kväll som jag. Det är även dessa snyggingar som kommer och gör kvällen galen med mig.


LOVE

All kärlek till denna låten just nu. Den är helt sjukt go!! Man vill bara dansa.


En bild säger mer än 1000 ord, tänk då två

Ni är verkligen helt underbara tjejer!!


Mina underbaringar!

Snart har hela veckan gått och det blir äntligen helg. Jag jobbar denna vecka så det blir inte så mycket annat att göra på dagarna än att jobba och så hinner jag knappt hem innan jag ska iväg och träna men det är härligt med på ett sätt. 
 
Nu sitter jag här ute i solen och gottar mig. Det var väl på tiden att solen börjar titta fram igen tycker jag. Det är så tråkigt när det bara regnar helatiden. Men snart är det återigen dags för träning, det ska bli roligt igen även fast jag har kvar lite träningsvärk i vaderna. Direkt efter träningen drar jag till fanny och hänger lite med mina underbara tjejer, var ett tag sedan jag träffade dom nu. 
 
 
Får bli en suddig mobilbild men hitta ingen annan just nu. Lovisa och maja är inte med idag. Åh vad dess tjejer är underbara!!
 
 
 

A long time ago

Det var ett tag sedan nu men jag har inte riktigt känt för att blogga, jag har jobbat och inte haft tillgång till någon dator. Jag vet inte ifall jag kanske ska börja igen men har sett att det är några som har tittat in här iallafall och det är ju roligt.

Nu vet ni lite hur det ligger till så får vi se hur det blir med uppdateringen. Plus att jag har så sjukt mycket bilder att visa er från denna sommaren så det blir kanske en bildbomb lite senare idag.


RSS 2.0