Tatuering

Just nu känns det som att det är väldigt många som vill ha en tatuering. Ifall jag någon gång skulle tatuera mig så ska det inte vara för att det är snyggt utan för någonting som betyder mycket för mig eller något som jag har varit med om. Jag tycker att det är snyggt att ha en liten text i nacken men då vill jag inte att den ska vara för lång. Jag vill att den ska synas lite men ändå inte hela tiden eftersom att det är för mig som den betyder något.

Det är svår det här sen tycker jag att det är väldigt fint utan tatueringar också. Men på bilden har jag verkligen fastnat för den som är långt ner där det står, live forever i nacken. Tycker det är skit snyggt och det för mig tycker jag symboliserar att mina nära som har gått bort alltid kommer att leva kvar inom mig.

Har ni några tips eller rent utav har tatuering själv lämna en kommentar.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Gillar den längst upp till höger ocv den under :-)

2012-05-07 @ 08:10:27
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0