PEACE & LOVE

För ett tag sedan startade Elin en bil som var på väg till peace & love. I den så bjöd hon in mig, Ellen och Erika. Vi fattade inte riktigt vad det var som hände mer än att vi var med och tävlade om varsin biljett till peace & love i Borlänge. Dagarna gick och det var ingenting som fanns i mitt huvud som jag gick runt och tänkte på. Igår så får jag ett mail där det står:

Hej Hanna och HURRA!!

Du sitter i den tredje vinnande festivalbilen och har därmed kammat hem en biljett till Peace and Love-festivalen i sommar! Grattis!!!

Vi vill dubbelkolla att denna epost stämmer.
För att få ge ut biljetten så behöver vi ditt personnummer och din postadress, så hör gärna av dig med den infon. Är det till denna mailadress som du vill att vi skickar biljetten (den är digital)?
Hör gärna av dig så vi vet att du fått mailet om att du vunnit!
(Om vi inte hör från dig inom två veckor så tar vi ut en annan vinnare)

Grattis igen!
Vi hörs snart!
Hälsar,
Susanne för Libresse

Vad är det som händer tänkte jag, detta är ju sånt som INTE händer! Men det HAR hänt och det är SANT.
VI HAR VUNNIT BILJETTER TILL PEACE & LOVE!!!! Jag har fortfarande inte smält det och varje gång jag tänker på det så är det en pirrande känsla i hela kroppen jag kan inte sluta hoppa upp och ner. Det är en liten miniatyr innuti mig som bara springer runt och skriker av lycka. Så nu har jag biljetten hos mig och det ändå som vi behöver fixa är hur vi ska komma upp dit.

Ifall det är någon av er som har varit där innan så skriv gärna hur ni hade det och ifall det var värt det (dum fråga).



Ser det inte sjukt kul ut!! Ni kan ju bara föreställa er hur det är att vara där. JAG ÄR I EXTAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0