Galen i skor

På två dagar har jag hunnit beställa två par skor. Dom första är ett par av dom som jag har lagt upp här på bloggen innan. Ni kommer att få se bilder på dom sen när jag har fått hem dom och det kan ju ta lite tid som ni alla vet. Åh vad jag älskar skor. Vill även ha två nya plagg från gina så får ta en snabbis till stan snart.

Ska lite senare ikväll även avslöja en så sjuk sak som bara inte händer, fast nu har det gjort det. Ifall ni läser mina kompisar Ellen eller Elins blogg så har ni redan fått reda på det men även jag ville berätta det här. Blir helt exalterad bara av att tänka på det, så sjukt är det!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din vän Elin blogg? :) vad heter den?

2012-05-29 @ 22:47:16
Postat av: Hanna

Ifall du klickar på Elins namn så är det en direkt länk :)

2012-05-30 @ 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0