En timme

Idag kom jag till skolan kvart över 8 gjorde ett prov och tog bussen hem kvart över 9 igen. Idag är vi egentligen lediga men eftersom att jag hade missat att göra samhällsprovet så var jag tvungen att åka och göra det.

Vädret är ju lite sådär idag så jag är inte jätte sugen på att ligga ute och sola. Även fast det är varmt i luften så står inte solen på så som den brukar göra men det kanske kommer ju längre dagen går. Igår var jag så sjukt sugen på att åka in till Borås eller Göteborg för att spendera lite pengar på nya kläder. Men det blir nog inte det idag. Känns så ovärt att åka in en snabbis bara när man ändå inte ska göra något där inne sen.

Hoppas eran dag blir lika lugn och go som min, kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0