Klädställning

Har tyckt ett tag nu att det är fruktansvärt snyggt med en klädställning som står framme i rummet och med kläder på som passar till inredningen. Nu är det ju så att jag äger ingen klädställning men funderar på att köpa en ganska snart, har sett en från ikea som kostar under hundralappen. Vilket är ett fruktansvärt bra pris. Till den tänkte jag silvriga galgar. Tror faktiskt att det kan bli riktigt snyggt. Nu får är det bara att hoppas att jag göra något åt det så snart som möjligt. Tänker mig lite så som på bilden där nere.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har jätte snygga galgar hemma till min klädhängare! Men jag köpte dem på shop around the corner :)

2012-03-27 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0