Påskägg

Är inte påskägg något av det bästa som påsken har med sig till oss? Jo, för vem gillar inte godis. och nu har jag sån tur att min lillebror har godisuppehåll så gissa vem som får MYCKET godis??? JAG!! 
Har haft fullt upp idag och det blir inte lugnare precis. Ska vara hos Ellen om en halv timma och jag är bara färdig till hälften men detta ska vi nog kunna lösa. Ser fram emot en mycket rolig kväll med mycket skratt och gott umgänge. Kanske till och med slänger upp en blid på det jag har på mig ikväll, om jag hinner vill säga. Annars får det bli från mobilen men lite sämre kvalite på bilden men ni klarar väl er? hoppa det.
Hoppas eran kväll blir lika lyckad som min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0