Naturkunskap

Idag är det jag, naturkunskapen och datorn som har dejt. Håller nämligen på att skriva på mitt hemprov som jag helst vill ska blir klart idag men det får vi se hur det går med det. Det ska nämligen lämnas in imorgon senast 23.59. så jag kan sitta heladagen imorgon med men det orkar jag inte. Planerar in en liten tripp till göteborg imorgon med Ellen och Elin för lite shopping och mys. Men för att kunna göra det måste jag bli klar med min naturkunskap.
Nu tillbaks till natuskunskapen med lite klädproblem i bakhuvudet. Har nämligen fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig på påskafton. Har mina idéer men vet inte ifall någon blir bra.
Elin och Ellen, mina gosisar.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilka söta vänner du har;)

puss

2012-04-04 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0