Lampa

Som jag har pratat lite om innan så skule jag vilka göra en liten förändring i mitt rum. Jag ska införskaffa mig en klädställning och göra mig av med min stol. Jag vill även köpa en nya lampa som jag har hittat, tyvärr är prislappen lite för dyr för en vanlig liten lampa men är den snygg så är den. Sitter även och letar upp lite fina bilder som jag vill rama in och ställa upp på min hylla. Måste bara hitta några fina ramar som passar in i rummet, tänker mig vita eller svarta ganska tunna och man ska kunna ställa och lägga bilderna någon som vet vart jag kan få tag på fina ramar?
Tycker att denna lampa är riktigt snygg och hoppas att den kan bli min en dag.

Kommentarer
Postat av: Ems

Fyndis??? =))))))))))

2012-04-11 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0