I går

Gårdagen var mycket lyckad. Först mys på thai silk med god mat och Goa vänner sen bar det iväg mot skogen. Nä, inte riktigt men till Cathrin som nästan bor i skogen. Satt uppe nästan halva natten och kolla på film andra halvan så det blev inte sådär fruktansvärt mycket sovande men det är så det ska vara. Det är ju trots allt lov.

Vi köpte frukter och spelade med andra ord och det är helt sjukt. Det andra laget bara fuskar men vad gör det vi vann ju så. Men det är sjukt kul. Har ni inte spelat det så är det ett måste!!

Behöver ju inte förklara så mycket med bilden för den säger rätt så mycket hur sköna dom är. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: william

låter som en bra kväll igår:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 18:05:15
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: william

låter som en bra kväll igår:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-04-13 @ 18:05:37
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0