Christian Louboutin

Något som jag sitter och funderar på radan nu är vad jag ska ha på mig på påskafton. Det är kanske lite tidigt tycker några men jag tycker att det är perfekt i tid. Ifall jag kommer på något som jag behöver eller bara vill ha så har jag tid till att åka in och köpa det hur lätt som helst med den tiden som är kvar. Vi prata lite om i skolan att ifall man vill lysa upp en outfit så är det bara att ta på sig ett par snygga skor så var det problemet löst.
Så tänk ifall jag skulle äga ett par av dessa. Mina favoriter är helt klart dom svarta, antingen med en hel svart outfit eller med en röd klänning som går i stil med undersidan av skon.
Någon gång i livet kommer ett par louboutin ägas av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0