Bikini?

Har suttit nu och kollat igenom alla bikinisar som finns på Nelly.com Har svårt för att hitta just bikini antingen så älskar jag den eller så hatar jag den. Har hittat en på Nelly som är enkel men fin, väljer mellan två olika färger som ser nästan likadana ut. Ni ska få se dom så kanske även ni kan hjälpa mig med vilken jag ska köpa eller ifall jag ens ska köpa någon av dom. Får sån beslutångest ifall den ska passar eller inte när man köper från nätet, visst ddet är bara att lämna tillbaka den igen men det är inte samma sak.
Den översta är lite mer lila än den andra men det är fruktansvärt svårt att bestämma sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker den längst ner :)

2012-04-17 @ 18:41:21
Postat av: Elin

Den längst ner :)

2012-04-17 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0