100 inlägg

Sitter nu och skriver på 100 inlägg på denhär bloggen, visst det kanske inte är så stort men det är ändå bra tycker jag. Det är självkart att det kommer att bli många fler inlägg det lover jag.
Kan inte riktigt komma på något roligt att skriva i just detta inlägget men har ett som jag ska lägga upp lite senare tänkte jag. Men just nu är det svårt. Ville egentligen bara säga att jag har gjort 100 inlägg på denna bloggen och nnu ver ni alla det så då finns det inte så mycket att säga.
Saknar även den gammla goa tiden! Speciellt Ellen godingen som sitter och pussar i luften!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha.. men mig har du ju nu också:) och den bilden är ju föööör fin alltså. hihi..

fina du<3

2012-04-23 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0